Siirry sisältöön
Hae
 
Hae

Usein kysytyt kysymykset

Alta löydät vastaukset tavallisimpiin tilauksia, toimituksia, palautusoikeutta ym. koskeviin kysymyksiin.

1. Mistä näen myymälöiden varastosaldot?

Näet kaikkien myymälöidemme saldot tuotekohtaisilta sivuilta. Saldot päivittyvät 15 minuutin välein.

2. Ostamani tuote on mennyt rikki, mitä teen?

Käänny tuotteen ja ostokuitin kera lähimmän myymälämme puoleen. Mikäli asut kaukana myymälöistämme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@teknikmagasinet.com tai numerossa 0201-580 500.

3. Voinko palauttaa ostamani tuotteen mihin tahansa Teknikmagasinetin myymälöistä?

Voit palauttaa tuotteen palautusoikeuden puitteissa mihin tahansa ostomaan myymälään. Muista ottaa mukaan tuotteen ostokuitti. Palautusoikeutta koskevat säädökset on listattu ostoehdoissa.

4. Olen ostanut tuotteen verkkokaupasta, mutta haluaisin palauttaa sen palautusoikeuden puitteissa. Voinko palauttaa sen myymälään?

Voit palauttaa tuotteen palauttaa tuotteen lähimpään Suomen myymäläämme. Älä unohda tuotteen ostokuittia palautuksen yhteydessä. Esim. kortilla maksetun tuotteen ostosumma palautuu myös näissä tapauksissa kortille viikon sisällä.

5. Voinko tilata tuotteita muuhun kuin väestörekisterissä olevaan osoitteeseeni?

Klarnalla tehdyt ostokset toimitetaan ainoastaan ostajan väestörekisterissä olevaan osoitteeseen. Kortilla maksetut ostokset on mahdollista tilata muuhunkin kuin kortinhaltijan osoitteeseen.

6. Mitä toimitustapoja verkkokaupassa on valittavana?

Toimitamme verkkokauppatilaukset Postin pakettipalvelulla.

7. Noutamani paketti osoittautui kärsineen vahinkoja, mitä teen?

Mikäli huomaat jo pakettia noutaessasi sen kärsineen vauriota, ilmoita asiasta suoraan sen noutopisteeseen. Mikäli huomaat vian myöhemmin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asia yhdessä.

8. Olen avannut ja testannut myymälästä ostamaani tuotetta mutta en ole siihen täysin tyytyväinen. Voinko edelleen palauttaa sen ja miten minun tulisi siinä tapauksessa toimia?

Teknikmagasinetista ostetuilla tuotteilla on aina 30 päivän palautusoikeus.

Tämä edellyttää kuitenkin, että:

·    tuote on alkuperäisessä myyntikunnossa (muuttumattomassa kunnossa).

·    tuote palautetaan alkuperäispakkauksessaan, joka on niin ikään vaurioitumaton.

·    tuotteen mahdollinen sinetti on avaamaton.

·    palauttajalla on esittää tuotteen ostokuitti/lasku.

Tiettyjen tuotteiden kuten akkujen/paristojen, ohjelmistojen, tallennusmedioiden, hygieniatuotteiden, matkapuhelimien ja tablettien palautusoikeus edellyttää avaamatonta pakkausta ja ehjää sinettiä. Lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta. Palautusten yhteydessä on aina esitettävä oston todistava kuitti tai lasku.

Voit palauttaa myymälästä ostamasi tuotteen mihin tahansa Suomen myymälöistämme.

9. Olen avannut ja testannut Teknikmagasinetin verkkokaupasta ostamaani tuotetta mutta en ole siihen täysin tyytyväinen. Voinko edelleen palauttaa sen ja miten minun tulisi siinä tapauksessa toimia?

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on niin ikään 30 päivän palautusoikeus. Katso sen ehdot yltä kohdasta 8.

Voit palauttaa verkkokaupastamme ostamasi tuotteen mihin tahansa Suomen myymälöistämme. Mikäli sinulla on pitkä matka lähimpään myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat tarkemmat palautusohjeet.

Asiakaspalvelumme vastaa numerossa 0201-580 500 ja osoitteessa asiakaspalvelu@teknikmagasinet.com.

 

10. Olen ennakkotilannut vielä julkaisemattoman tuotteen verkkokaupastanne, saanko sen samana päivänä, kun tuote saapuu myymälöihin?

Tavoitteenamme on, että asiakas saa ennakkotilaamansa tuotteen niin pian kuin mahdollista julkaisuhetken jälkeen. Mikäli olemme saaneet tuotteen varastoomme jo ennen julkaisua, pyrimme lähettämään sen matkaan jo ennen julkaisua, jolloin se on perillä mahdollisimman pian julkaisun jälkeen. Tavoitteenamme on niin ikään, että uutuustuotteet löytyvät myymälöistä jo julkaisuhetkellä. Tähän vaikuttaa tuotteen saapumisaika keskusvarastollemme ja sen osuminen yhteen myymälöiden tuotekuormien kanssa..

11. En ole saanut laskua Klarnalta. Missä se viipyy?

Mikäli ostotapahtumasta on kulunut yli viikko, etkä ole vieläkään saanut laskua, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09 – 425 99 771. Jos taas olet valinnut maksutavaksi Klarna Tilin, lisää Klarna ostoksesi yhteen aikaisempien ostostesi kanssa, ja näistä kaikista lähetetään yhteinen lasku.

12. Olen palauttanut teille ostamani tuotteen. Koska saan rahani takaisin?

Rahojen palautus ja näkyminen tililläsi kestää normaalisti 5-7 pankkipäivää siitä hetkestä, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.

13. Olen hukannut kuittini, voitteko tulostaa järjestelmästänne kopion kuitistani?

Petosyritysten johdosta emme voi etsiä rekisteristämme kuitteja edes kirjanpitotarkoituksiin tai vastaaviin. Kuitti on arvoasiakirja, ja on sinun vastuullasi asiakkaana pitää se tallessa. Ainut poikkeus kuittien jäljityksessä voidaan tehdä takuuasioiden yhteydessä. Emme voi kuitenkaan taata, että löydämme kuittisi. Jotta sen jäljittäminen ylipäätään on mahdollista, pyydämme sinua kääntymään ostotapahtuman vahvistavan tiliotteen kera sen myymälän puoleen, josta ostit tuotteen.

14. En näe tilaustani vaikka olen kirjautunut sisään verkkokauppaan. Miksi näin?

Tekemäsi tilauksen ilmestyminen tekemiesi tilausten listalle saattaa kestää noin vuorokauden. Mikäli et kuitenkaan ole tänä aikana saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 0201-580 500.

15. Kuinka pitkä on verkkokauppatilausten toimitusaika?

Mikäli tuotetta on varastossamme tilaushetkellä, lähtee se eteenpäin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tavallisesti paketti on perillä 3-5 arkipäivässä tilauksesta. 

16. Kauanko pakettiani säilytetään Postin noutopisteessä?

Normaalisti 7 päivää, minkä jälkeen se palautetaan lähettäjälle. 

 

 

 

on lisätty ostoskoriin
ilmaisiin toimituskuluihin Ilman toimituskuluja

Kassalle

on lisätty ostoskoriin
ilmaisiin toimituskuluihin Ilman toimituskuluja